قوانین سایت

کلیه بازدید کنندگان و کاربران سایت تقاضا می شود برای همکاری بهتر قوانین مرتبط به خود را حتما” مطالعه بفرمایید تا در هیچ موردی به مشکل بر نخورید .

greathosting این حق را بر خود دارد که کلیه قوانین را در صورت لزوم و نیاز ویرایش نموده و تغییر دهد.
مقدمه

کلیه کاربران سرویسهای greathosting و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویسهای greathosting، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس greathosting می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که greathosting از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و greathosting حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه www.greathosting.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل به صورت کتبی به greathosting اعلام گردد.
تعاریف

خريدار کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه سرويس مي نمايد.

سرويس : هر يک از خدمات ثبتي، نرم افزاري، فني وارتباطي قابل ارائه توسط greathosting.

سامانه فروش و پشتیبانی : وبگاهي به آدرس http://greathosting.ir که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست سرويسهاي خود را مشاهده؛ آنها را تمديد نموده يا ارتقا دهد و مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است همچنین کليه مکاتبات الکترونيکي و ايميلهاي خريداران و ساير کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است.

تعرفه : فهرست کامل سرويس هاي قابل ارائه همراه با ويژگي ها ومحدوديتها وقيمتها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.

Spam (هرزنامه) : ارسال ايميل به فردي بدون اينکه گيرنده بخواهد.

Spam Cop : وب سايت شناسائي و مقابله با اسپم Spamcop.net

IDC : مرکز خدمات داده اي اينترنت Internet Data Center

تحويل خدمات : ارائه شناسه يا کلمه عبور استفاده از سرويسهاي خريداري شده و يا اعلام انجام ساير خدمات بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و greathosting

کاربر وب سايت : کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت خريدار را مشاهده و مرور مي کنند.

منابع RAM: ميزان استفاده از حافظ اصلي سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدار سرويس دهي مي کنند بر حسب مگابايت وقتي که کاربران آن سايت در حال استفاده و مشاهده آن سايت مي باشند.

منابع CPU: ميزان استفاده از پردازنده سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدار سرويس دهي مي کنند جهت پردازش درخواست ها و اجراي کدهاي ديناميک آن سايت نسبت به کل توان پردازنده سرور به صورت درصد وقتي که کاربران آن سايت در حال استفاده و مشاهده آن سايت مي باشند.

Diskspace: ميزان فضايي که براي ذخيره کليه فايلهاي خريدار اعم ازوب سايت ، ايميلها ، پايگاه هاي داده و همچنين لاگهاي آنها توسط يک وب سايت مصرف مي گردد.

Bandwidth: ميزان رد و بدل اطلاعات بين کاربران وب سايت و سرور جهت نمايش و عملکرد يک وب سايت بر حسب مگابيت بر ثانيه. همچنين ميزان رد و بدل اطلاعات بين دو سرور در صورتي که اين اطلاعات به منظور سرويس دهي به کاربران آن وب سايت باشد.

Data Transfer: ميزان تجمعي رد و بدل اطلاعات بين کاربران وب سايت و سرور يا سرورهاي سرويس دهنده به وب سايت خريدار برحسب مگابايت در ٣٠ روز ماه میلادی . بالا بودن سرور: در دسترس بودن عمومي سرور در شبکه اينترنت در حداقل ٢ نقطه مختلف از دنيا بسته به سرويسهاي مختلفي که روي يک سرور قراردارد بايد پاسخ تستهاي زير مثبت باشد :
١. وب سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٨٠ از طريق telnet
٢. ايميل سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٢٥ يا ١١٠ از طريق telnet
٣. ديتابيس سرور: پاسخدهي سرور روي پورت ms sql server و my sql

Uptime: نسبت ميزان زماني که کليه سرويسهاي سرويس دهنده به وب سايت خريدار در شبکه اينترنت بالا مي باشند به کل مدت قرارداد سرويس دهي به درصد، در صورتي که وب سايت يا برخي از سرويسها به دليل عدم رعايت بندهاي اين قرارداد به حالت تعليق درآيند در اين زمان محاسبه نمي شود.

اپراتور : سرویس دهنده خدمات مخابراتی

 

قوانین کلی:

1-1 هر کاربر میتواند فقط یک حساب کاربری داشته باشد و در صورت وجود حساب شرکتی برای پرسنل های مربوطه موظف میباشند که حساب فرعی تشکیل دهد.

1-2 مشخصات وارد شده در حساب کاربری نمایان شدن صلاحیت حساب به شخص شما میباشد.

1-3 کلیه سرویسهای سفارش داده شده پس از پرداخت فاکتور به صورت ثبت شده در خواهد آمد.( زمان تحویل سرویس مورد نظر پس از ثبت سفارش محاسبه خواهد شد)

1-4 درخواست سفارشی که ثبت نشده باشد ( فاکتور پرداخت نشده باشد)، طی 24 ساعت بعد از سیستم حذف میشود.

1-5 بازگشت وجه سرویس به حساب کاربر در طی 24 ساعت پس از فعال سازی سرویس کامل خواهد بود. طی 7 روز اول هم با کسر هزینه نصب مابقی هزینه برگشت داده خواهد شد ( با ذکر علت منطقی برای لغو سرویس)

1-6 حذف سرویس نهایتا 10 روز پس از تاریخ سررسید خواهد بود و هرگونه مشکل در حذف سرویس از جانب خود مشتری خواهد بود. (در صورت حذف زودتر برای استفاده از منابع، اطلاعیه ای از پشتیبانی به کاربر ارسال خواهد شد و پس از 24 ساعت عدم تمدید سرویس حذف خواهد شد)

1-7 فاکتورهای سرویسها 7 روز قبل از زمان سر رسید ساخته شده و زمان مسدود شدن تمامی سرویسهای سایت یک روز پس از تاریخ سررسید خواهد بود و امکان بازگشایی موقت برای مشتری به عمل نخواهد آمد.

1-8 رعایت ادب و حقوق کارمند و مشتری در هر شرایطی قابل احترام میباشد، و به افراد غیر منظبط هیچ خدماتی ارائه داده نخواهد شد!

1-9 تمامیه سوالات ، مشکلات و درخواستهایی که از سمت کاربر مربوط به سرویس مورد نظری ارسال میشود، حتما باید از همان پنلی ارسال شود که آن سرویس در آن وجود دارد، در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد

1-10 انتقال سرویسها از پنلی به پنل دیگر تنها با ارسال تیکت کاربر از پنل سرویس مقصد و اعلام رضایت ایشان به ایمیل مورد نظر اقدام میگیرد ( بخاطر داشته باشید این مورد تنها با تایید بخش مالی صورت پذیر میباشد )

قوانین هاستهای میزبانی

2-1 مشخصات هاست پس از سفارش برای شما ایمیل شده و برای حفظ امنیت از واگذار کردن اطلاعات هاستتان به افراد دیگر جدا خودداری کنید و در صورت نیاز پس از انجام کار فرد اقدام به تغییر پسورد کنید.

2-2 حتما از پسوردهایی با حروف و اعداد و علامت و بالای 7 رقم استفاده کنید. ( دسترسی به اطلاعات هاست شما مساویست با نفوذ کامل قربانی با راحتیه تمام )

2-3 به علت افزایش امنیت هر نوع حالت غیر عادی از سمت فایروالهای هاستینگ رصد شده و در موارد مشکوک IP متقاضی در طی مدت زمانی بن شده و دسترسی آن به هاست و سایت مسدود میشود. نمونه موارد: سه ورود ناموفق به صورت متوالی، کانکشنهای ایجادشده ی بالا با هاستینگ، اسگنرهای سایت و پورت ( موارد بن شده پس از اطلاع ip مورد نظر از سمت کاربر هاست اقدام به فعال سازی ip توسط پشتیبان انجام میگیرد)

2-4 ارسال ایمیل در هر ساعت برای هر سایت 30 عدد تنظیم شده و بیش از این مقدار ایمیل شما در صف انتظار قرار خواهد گرفت و در ساعت های آتی ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر تعداد ایمیلهای ارسالی در صف انتظار بیش از حد معیین باشد و باعث اختلال شود هاست شما اسپم شناخته خواهد شد.

2-5 در صورت مشاهده سایتهای اسپمر و فیک پیج و مواردی که از سمت دیتاسنتر شناسایی و اخطار داده شده باشند. پس از اطلاعیه در صورت حل نشدن مشکل طی زمان 5 ساعت ،هاست مورد نظر به حالت تعلیق در خواهد آمد.

2-6 هاستهای اشتراکی به دلیل وجود سایتهای متعدد در یک سرور هاستینگ، تحمل بارهای سنگین ترافیکی را ندارند و این موضوع بر سایتهایی که مصرف بار ترافیکی، رم و سی پیو بالایی داشته باشند از میزبانی سایت اشتراکی خارج و باید به صورت اختصاصی بر روی سرور و یا میزبانی های حرفه ای پشتیبانی شوند. در این موارد پیش آمده greathosting به دلیل کیفیت سرویس و حق کاربران دیگر، موظف میباشد اخطاریه اول و در اخطارهای بعدی هاست مورد نظر را مسدود کند.

2-7 بک آپ به صورت هفتگی ( جمعه) از تمامی سایتهای فعال در هاستینگ گرفته شده و نهایت تا 4 هفته قبل بک آپ ها موجود میباشد و قابل بازگردانی برای کاربر میباشد.

2-8 حق کاربران greathosting میباشد که از هاست خودشان بک آپ در اختیار داشته باشن و پرسنل موظف به ارائه بک آپ به مشتری مورد نظر میباشد. ( برای دریافت بک آپ از پنل cpane خود در بخش backup میتوانید بک آپ تاریخ مورد نظرتان را دانلود کنید )

2-9 سرویسهایی که در پنل مدیریتی شما به رنگ قرمز پایان یافته نوشته شده باشند، بدین منظور است که به صورت کامل هاست مورد نظرتان از cpanel خذف شده اما بک آپ آن نهایت تا 4 هفته پس از سررسید موجود میباشد.

2-10 در صورت موجودیت پلن های بالاتر امکان ارتقای پلن برای کاربر در هر بازه زمانی وجود دارد. اما قابلیت کسر پلن فقط در زمان سررسید میسر خواهد بود.

2-11 پشتیبانی greathosting در خصوص مقادیر و مشکلات هاست میباشد، مشکلات سایت از حیطه پشتیبانی greathosting خارج میباشد،( اما تا حد مطلوب از سمت greathosting پشتیبانی میشود)
قوانین مربوط به هاست دانلود

3-1- greathosting مجاز به حذف فایل های ویروسی و مخرب بدون اطلاع به کاربر میباشد . کاربران هاست دانلود همیشه باید بکاپی را در نزد خود داشته باشند.

3-2 هاست های دانلود فضای در حال حاضر خیلی محدودی دارند در نتیجه امکان ارایه بکاپ برای فایلهای هاستهای دانلود ممکن نمیباشد.
قوانین امنیتی و تجاری در اینترنت

4.١ به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه greathosting تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. greathosting هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.

4.٢ greathosting با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.

4.٣ greathosting مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي ازنرم افزارها، application ها ويا برنامه هاي مورد استفاده کلیه cms ها و . . . خريدار ندارد.

4.٤ greathosting مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار وسرورهاي خود ندارد.

4.٥ greathosting مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور سرويسهاي خريدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

4.٦ greathosting موظف به رعايت محرمانگي کليه داده ها و نرم افزارهاي موجود در سرويس خريدار مي باشد و همچنين آنرا در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

4.٧ greathosting تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب آنلاين خريداران انجام مي دهد از اينرو greathosting نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.

4.٨ در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی application greathosting بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم افزاری مشتری می باشد .
قوانین خرید و ثبت دامنه های ملی

5-1 کلیه افرادی که درخواست دریافت دامنه ملی دارند حتما باید داخل irnic به آدرس www.nic.ir اکانت حساب حقیقی حقوقی و . . . داشته باشند و greathosting با دریافت هندل مربوط به این حساب ایرنیکی اقدام به ثبت دامنه با مالکیت صد درصدی به نام خریدار اقدام خواهد کرد.

5-2 دادن امکان دسترسی به خود مشتری و دیگر نمایندگان داخل حساب nic به منظور ثبت تمدید دامنه ملی اجباری میباشد: در صورت سوال در این مورد با پشتیبانی nic در تماص باشید و یا از آموزشهای موجود در اینترنت استفاده کنید.
محدودیت‌های شکلی

نام دامنه باید صرفاً از حروف لاتین، ارقام لاتین و تیره – منها (-)، تشکیل شود. تیره منها نمی تواند در ابتدا یا انتهای نام دامنه قرار بگیرد. طول دامنه باید حداقل سه نویسه و حداکثر ۶۳ نویسه باشد.
دامنه‌های انحصاری

• ثبت برخی اسامی واحدهای اداری کشور منحصراً در اختیار واحدهای ذیربط است. نام کشور (به هر صورت)، نام استان‌ها، فرمانداری، شهرستان‌ها و شهرها از این جمله‌اند.

• ثبت اسامی آثار طبیعی، آثار تاریخی، فرهنگی و ملی، اسامی مذهبی و اسامی مشاهیر در اختیار واحدهای ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است مگر آنکه آن وزارتخانه مجوز کتبی برای غیر صادر کند.
دامنه‌های ممنوع

ثبت کلمات خلاف عفت عمومی یا کلمات دیگری که حاکی از فعالیت معارض با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشند ممنوع است. همچنین ثبت تعدادی از واژه‌های عمومی مربوط به اینترنت مجاز نیست.
نوع دامنه

همه دامنه‌ها تحت پسوند .آی آر “.ir” ثبت می‌شوند.
شرایط متقاضی

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که اعطای امتیاز دامنه .آی آر به آن‌ها مغایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران نباشد.
شناسه ثبت

متقاضی ثبت باید با مراجعه به فرم درخواست شناسه، در nic.ir یک شناسه ثبت (nic handle) دریافت کند. چنانچه هر یک از رابط‌های اداری، فنی یا مالی غیر از متقاضی باشد، برای وی نیز باید یک شناسه ثبت اخذ نمود. این شناسه‌ها در مرحله ثبت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

5.3 تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمديد ، ممکن است داراي جريمه تاخير نسبت به تعرفه عادي باشد که اين جريمه مطابق با قوانين ICANN و ثبت کننده اصلي و ضوابط greathosting اخذ مي گردد.

5.4 تاريخ مستند براي مدت ثبت دامنه،whois هاي بين المللي مي باشد.( در خصوص دامنه هاي ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)

5.5 اگر در سفارش خريدار، دامنه اي باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننمايد و يا در حين تکميل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص ديگري ثبت گردد و يا انتقال دامنه اي به greathosting باشد که به هر دليل انجام نگردد، greathosting تنها موظف به بازگرداندن هزينه ثبت و يا انتقال آن دامنه به حساب خريدار در پرتال کاربران مي باشد.

5.6 در صورت درخواست انتقال يک دامنه به پنلي خارج از greathosting از طريق پرتال کاربران greathosting حق ممانعت از تکميل مراحل انتقال را ندارد.

5.7 از آنجا که greathosting ثبت وتمديد دامنه وانتقال براي خريدار را به صورت واسط انجام مي دهد عدم پذيرش توسط ثبت کنندگان بين المللي ويا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت ويا تمديد دامنه به هر دليل مسئوليتي را متوجه greathosting نخواهد کرد.

5.8 خريدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکيتي دامنه براي خود تحقيق لازم را به عمل آورده و greathosting در صورت ادعاي شخص ثالث صاحب حق مورد تائيد greathosting و مراجع ذيصلاح ايراني و بين المللي آن دامنه را مسدود نموده و به راي مراجع و يا قوانين بين المللي عمل مي نمايد.
هويت

6-1 هويت خريدار : خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران (سامانه فروش و پشتیبانی و در بانک اطلاعات کاربران greathosting وجود دارد و سرويسهاي خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود.

6-2 در مورد خريداران با هويت شخص حقوقي، يک نفر نماينده تام الاختيار در پرتال کاربران معرفي مي گردد. اين نماينده نسبت به سرويس تهيه شده همانند خود شخص حقوقي اختيار تام دارد. وظيفه اعلام کتبي نماينده جديد در آينده بر عهده خريدار بوده و greathosting در صورت عدم دريافت اعلام کتبي مسئوليتي نسبت به حقوق و عملکرد مالکيتي و مسئوليتي خريدار نخواهد داشت.

البته هر کاربر یا مشتری میتواند داخل پنل کاربری خود زیر مجموعه و یا به کاربری دیگر به صورت رسمی با پر کردن فرم مربوطه که در پنل هر مشتری موجود هست به پنل کاربری خود یوزر جدیدی اضافه کند.

6-3 greathosting این حق را دارد با اعلام دلیل مدارک مورد نیاز برای ثبت و یا تمدید سرویس را از کاربر بگیرد: مسئولیت اشتباه بودن مدارک ارایه شده بر عهده مشتری میباشد و greathosting این حق را دارد تا زمان گرفتن مدارک درست سرویس کاربر را در حالت تعلیق یا سیسبند قرار دهد تا مدارک صحیح از مشتری گرفته شود. مجدد باید گفت ارایه هر گونه مدارک نادرست جعلی و یا غیر معتبر همگی این موارد مسعولیت و عواقب آن فقط و فقط بر عهده مشتری خریدار و یا کاربر میباشد: greathosting این حق را دارد به دلیل تسریع در ارایه خدمات و هر گونه دلیل دیگر اگر نتوانست در اولین فرصت مدارک مورد نیاز را از کاربر بگیرد: در زمانهای دیگر ساعاتی یا روزهایی دیگر اقدام به دریافت مدارک مورد نیاز از مشتری نماید.

6-4 خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرسها و شماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. greathosting حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت نمايد. greathosting حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس اقدام نمايد.

6-5 مالکيت سرويس و کليه مسئوليتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خريدار ويا نماينده خريدار هريک به تنهائي مي باشد.

6-6 در صورتيکه به درخواست مشتري و در راستاي کاهش هزينه و يا بهبود کيفي خدمات نگهداري و تمديد، به جاي مشخصات خريدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکيت و کليه حقوق و مسئوليتهاي قانوني بر عهده خريدار خواهد بود.
نحوه ارتباط طرفين با هم

7-1 روش ارتباطي مستند greathosting با خريدار، آدرس ايميل خريدار و پاسخ به تيکت هاي سامانه فروش و پشتيباني که حساب کاربري وي در آن ثبت شده است، خواهد بود.

7-2 روش ارتباطي مستند خريدار با greathosting، ثبت تيکت در سامانه فروش و پشتيباني با دريافت شماره پيگيري تيکت خواهد بود.

7-3 استفاده از ايميل توسط خريدار براي تسهيل انجام کار مقدور بوده ليکن روش مستند در موارد شبهه انگيز براي خريدار محسوب نمي گردد.

7-4 greathosting مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خريداري که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد. مشخصات تماص تغییر یافته ارسال از طریق فقط تیکت میباشد.
تغييرات

8-1 تغييرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات greathosting تابعي است از قوانين جمهوري اسلامي ايران و ساير قوانين بين المللي و توافقات مجامع بين المللي ناظر بر سرويسهاي قابل ارائه greathosting و از آنجا که اين قوانين و توافقات در سطح کشور و بين الملل به طور آنلاين و ماهانه امکان تغيير دارند، greathosting حق تغييرات آتي در توافقنامه را بر خود محفوظ مي داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طريق لينک به صفحه توافقنامه در وب سايت greathosting در دسترس عموم خواهد بود.ضمنا greathosting مسئوليتي نسبت به اطلاع رساني نفر به نفر درخصوص تغييرات احتمالي نداشته وخريدار مي بايست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سايت greathosting کنترل نمايد. معمولا ماهانه مراجعه کنید اگر تغییری انجام گردد حتما ارایه خواهد شد.

8-2 تغييرات تعرفه :
8-2-1 در صورت تغيير تعرفه در حين استفاده از سرويس، خريدار در صورت تمايل به ارتقا در سرويس فعلي خود موظف به رعايت قيمتهاي جديد خواهد بود . ليکن خدمات خريداري شده با تعرفه قبلي تا پايان دوره آن ارائه مي گردد.
8-2-2 هزينه هاي کارشناسي نيروي فني ويا ساير خدماتي که درهنگام استفاده از يک سرويس اوليه خريداري شده مورد نياز واقع مي گردد تابع تعرفه روز درخواست جديد خريدار مي باشد .
8-2-3 ارتقاﺀ سرويس ميزباني از يک سرويس به سرويس بالاتر انجام مي گيرد و هزينه آن معادل تفاوت بین قیمت سرویس اولیه و سرویس جدید مي باشد. به عنوان مثال قیمت سرویس اول به فرض به مبلغ 2000 تومان میباشد و کاربری آن را دارد و میخواهد ارتقاع دهد به فرض به سرویس سوم که مثلا معادل 10000 تومان میباشد مشتری باید هشت هزار تومان که تفاوت قیمت سرویس میباشد بین سرویس اول و سوم بپردازد تا اقدامات لازم برای ارتقاع انجام گردد.
8-2-4 سرويسهاي خريدار تنزل داده نمي شود . مگر هنگامی که زمان سر رسید و یا تمدید سرویس رسیده باشد و مشتری بکاپ کاملی از اطلاعات برنامه ها و اپلیکیشنهای خود داشته باشد تا هنگام تنزیل دچار مشکل نگردد.
8-2-5 تغييرات تعرفه از طريق وب سايت منعکس شده و خريدار موظف به تبعيت از آن براي سفارشات جديد مي باشد مگر اينکه پيش فاکتور مهلت داري در اختيار باشد که قبل از تغييرات تعرفه براي وي صادر گشته باشد .
8-2-6 در صورت تغيير تعرفه در حين استفاده از هر گونه سرويس ، خریدار موظف به قبول تعرفه جدید اعلام شده از سوی greathosting میباشد.

8-3 تغييرات فني : greathosting براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويسهاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار را تحت تاثير قرار مي دهد greathosting موظف است از يک روز تا يک ماه قبل از اعمال تغييرات ، از طريق وب سايت greathosting، سامانه فروش و پشتيباني ويا ارسال خبر نامه به آدرس Email خريداران اطلاع رساني نمايد. خريدار موظف است خود را با اين تغييرات سازگار نمايد. هرگاه به دليل موارد ضروري، greathosting امکان اطلاع رساني را از دست بدهد و يا فوريتهاي فني وي را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان و نحوه تغييرات نخواهد داشت ضمناخريدار به greathosting وکالت مي دهد تا درزمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليتهاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي اختصاصي و سرويسهاي ميزباني آن نمايد.

8-4 تغييرات مالکيت: تغييرات مالکيت سرويس از طريق درخواست کتبي خريدار يا نماينده وي ويا ارسال ايميل درخواست مذکور از طريق آدرس ايميل موجود در حساب کاربري در سامانه فروش و پشتيباني انجام ميگردد.
8-4-1 greathosting در راستاي حفظ حقوق خريداران خود حق دارد مدارک شناسايي متقاضي تغيير مالکيت را جهت احراز هويت وي و انطباق با مشخصات مالک سرويس دريافت دارد.
8-4-2 greathosting مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.
تحويل خدمات

9-1 نحوه تحويل :
9-1-1 پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن سرويس خريداري شده، مراتب از طريق ايميل مندرج در پروفايل و يا برگه سرويس به خريدار اطلاع داده مي شود. عدم دسترسي خريدار به آدرس ايميل مورد نظر مانع تحويل سرويس نمي گردد.
9-١-٢ خريدار در صورتي که در بازه زماني حداکثر زمان تحويل، ايميل مذکور را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ٢روز پس از پايان زمان تحويل مجاز بصورت کتبي واز طریق ایمیل پست الکترونیکی، و تیکت مراتب را به بخش فروش greathosting اعلام نمايد.
9-1-3 در صورت بروز شرايط ويژه فني و يا محدوديتهايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، greathosting مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.
9-1-4 خريدار حق درخواست لغو سرويس خريداري شده تحويل نشده را تا قبل از سپري شدن ٢ برابر زمان تحويل مجاز آن سرويس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحويل ٧ روز باشد در صورت عدم تحويل، خريدار تا ١٤ روز مجاز به انصراف از خريد و دريافت وجه پرداختي خود نمي باشد.
9-1-5 greathosting مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از سرويس خريداري شده و تحويل شده ندارد.
9-1-6 سرويسهاي مرتبط با دامنه اي که توسط greathosting ثبت و يا تمديد نشده اند و نزد ثبت کننده ديگري مي باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحويل شده فرض مي گردند.

9-2 حداکثر زمان تحويل
9-2-1 حداکثر زمان تحويل براي سرويسهاي greathosting که با عنايت به شرايط عمومي کشور و با فرض بدترين حالات ممکن است به شرح ذيل است . • ثبت دامنه ۳روز کاري • سرويس ميزباني ٢روز کاري • بقیه موارد بسته به زمان اعلام شده در فاکتور يا قرارداد که میتواند بعد خرید به صورت ایمیل اعلام گردد.

9-2-2 در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعريف شده، مشتري موظف به اعلام کتبي از طریق تیکت به بخش فروش greathosting مي باشد: در مواردی ممکن است زمان کار طولانی گردد greathosting این اجازه را دارد تا دلیل دیرکرد را از طریق تیکت اعلام دارد.

9-2-3 پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه وکلمه عبورکنترل پانل آن به خريدار، بدليل سلب امکان نظارتي از greathosting ، greathosting هيچ مسئوليتي نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.

9-2-4 در مورد ثبت دامين هاي ir که مي بايست توسط پژوهشگاه دانشهاي بنيادي تاييد و فعال گردد با توجه به اينکه به طور کلي greathosting کنترلي در زمان تاييد دامين نداشته و همچنين به دليل نقص در مدارک يا مشخصات ممکن است مدت زمان تاييد دامين به طول انجامد، زمان رزرو اوليه دامين مبناي تحويل قرار مي گيرد.

9-٣ تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغايرت سرويس ارائه شده به خريدار با مشخصات سرويس، خريدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت يک هفته از تاريخ فاکتور به greathosting اعلام نموده و greathosting موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غير اينصورت مسئوليت greathosting صرفا محدود به اصلاح سرويس پس از تاريخ اعلام خريدار و فقط تا پايان زمان سرويس مندرج در فاکتور مي باشد وزمان سرويس دهي افزايشي نخواهد يافت.

فعاليتهاي غير مجاز خريدار
تخطي از هر يک از شرايط درج شده در ذيل موجب تعليق سرويس مي شود. greathosting تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد. greathosting حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد. زماني که greathosting از تخطي يک خريدار از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري از ادامه تخلف سرويس خريدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسي ها greathosting بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين greathosting در صورت لزوم حق پيگرد قانوني شکايت و اخذ خسارت از متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد.

هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران يا کشور محل قرارگيري سرورها خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد. greathosting هيچگونه وجهي به خريدار متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود. همچنين خريدار متخلف مسئول جبران کليه خسارات مادي و معنوي وارده به greathosting، ساير مشتریان greathosting و يا IDC سرويس مورد نظر خواهد بود :

• استفاده از نرم افزارهاي بدون رعايت حق کپي رايت ايران و بين المللي. • نصب و يا استفاده برنامه اي که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد . • ارسال يا اجراي فايلهاي اجرايي مانند فايلهايي با پسوند exe , com , bat , vbsو امثالهم و در صورت وجود اين فايلها بدون اخطار از فضاي خريدار حذف مي شود و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد • خريدار مجاز به استفاده از کدهاي مخرب مانند انواع ويروسها و يا سورس هايي که موجب آلودگي يا پايين آمدن امنيت سرور گردد نمي باشد. • استفاده از برنامه هاي ضعيف نگارشي که موجب نفوذ به سرويس و ساير سرويسهاي ديگر greathosting و ساير خريداران گردد. • وجود فايلهاي حاوي ويروس عمدا و يا سهوا در فضاي سرويس مورد خريداري • ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا و يا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop يا سايتهاي مشابه و يا بررسي تيم فني greathosting مي باشد) حتي اگر از سرويس ميل سرويس دهنده ثالثي استفاده شده باشد. • ارسال ايميل حداکثر .30 ايميل در ساعت مجاز مي باشد • ارسال ايميل بصورت گروهي و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است . ملاک ایمیل گروهی شباهت ٢ ایمیل خواهد بود . • گزارش فني greathosting و يا IDC که سرور ميزباني در آن مي باشد نسبت به انجام اعمال مغاير قانون greathosting. • عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جمهوري اسلامي ايران (خريدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد اين قانون مي باشد) • در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ٢٤ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند . • انجام فعاليتهايي که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خريدار و يا ساير خريداران گردد. • استفاده از سرويس جهت ايجاد اختلال و يا نفوذ در سيستمهاي اشخاص ثالث. • راه اندازي mail server Open relay. • انجام فعاليت IRC • عدم رعايت محدوده استفاده از منابع تخصيص يافته در هر سرويس. • مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي greathostomg حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد.

نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود:

دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و … حتی درون سیستمهای مدیریت محتوای سایتها استفاده از افزونه های غیر فعال که موجب امکان نفوز را فراهم میکند{ همه افزونه هایی که نیازی بهش ندارید را از سایت یا سرویس مدیریت محتوا مثل وردپرس خود پاک کنید تا راه نفوز کمتر گردد} استفاده از افزونه ها قالبها و استفاده از نرم افزارها و کد های که نال شده اند یا غیر فعال یا به طور رصمی استفاده از آنها توسط مقامات داخل کشور و یا خارج کشور دیتاسنتر ها و عالمان تکنولوژی غیر مجاز اعلام شده غیر مجاز میباشد و قتعاً اقداماتی که گفته شده با تخطی برخورد جدی خواهد شد.

 

محدوده استفاده

11.١ greathosting در تعرفه ي خود ويا در سايت اين موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرويسهاي شرکت براي عموم سرويسها در تعرفه درج شده است . ليکن موارد زيرنيز بايد در نظر باشند.

11.1.1 در میزان منابع ترافیکی تا حد مطلوبی greathosting سرویسهایش را طوری کانفیگ نموده شده تا حدود معیارهای استاندارد ترافیک مسرف شده برای کاربران و خریداران و سایتها دچار مشکل نگردد و میزان ترافیک کلی موجود بین همه سرور تقسیم گردیده و به صورت اشتراکی میباشد.

11.1.2 در مورد میزان پردازشگر یا سی پی یو CPU محدودیتی در نظر گرفته نشده است اما اگر میزان استفاده از سرویس سی پی یو از حد مطلوب و استاندارد بالا رود greathosting این حق را دارد تا محدودیت به 15% منابع سیپیو اعمال دارد: مداوم بودن مسرف بالا این محدودیت را منجر خواهد شد.

11.1.3 میزان منابع رم برای هر هاست 1024mb در نظر گرفته شده: در صورتی که میزان مسرف از این مقدار بالا رود و بازدید و رنک سایت بیشتر گردد, و تبعا با بالا رفتن رنک و میزان بازدید استفاده از رم نیز بیشتر میگردد در نتیجه کاربر میبایست اقدام به دریافت هاست پر بازدید نماید یا از سرور مجازی برای سایتش استفاده نماید: منابع و هاستهای اشتراکی مخصوص سایتهای پر بازدید نمیباشد.

11.1.4 مشتری که اقدام به تهیه هاست اشتراکی یا کم حجم را از greathosting کرده است. میزان منابع ارسال ایمیل در هر ساعت فقط 30 عدد میباشد ایمیلهای بعدی در ساعاتی دیگر ارسال میگردد: باید گفت کاربر هاست اشتراکی امکان ارسال ایمیل انبوح را ندارد و باید ارسال ایمیل در حد استفاده سایت رعایت بشود. در صورت مشاهده های ارسال انبوه یا اسپم توسط greathosting در مرحله اول اخطاری دریافت خواهند کرد مبنی بر کنترل استفاده از ارسال ایمیل, در صورت مشاهده مجدد اکانت کاربر مسدود میگردد تا زمان رفع مشکل و در صورت بی توجهی کاربر اکانت اسپمر از سرور پاک میگردد.
تمام قوانین برای هدف یک پارچگی و نبود مشکل برای سرورها و هاستینگهای دیگه اجرا میشه نه محدودیت برای هاستی: greathosting امیدوار است با رعایت قوانین موجود سرویسی آلی و تجربه خوبی را از هاست سایت و یا هر سرویسی که داریم داشته باشیم.

11.1.5 حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

11.1.6 حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

11.٢ ملاک تشخيص، نرم افزارهاي کنترلي و واحد فني greathosting خواهد بود.

11.٣ greathosting در صورت تجاوز منابع سرويس کاربر از حدود تعيين شده، حق قطع سرويس بدون اخطار قبلي تا تعيين وضعيت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خريدار خواهد رساند. در اين صورت، greathosting، پس از ارتقا سرويس توسط خريدار ويا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرويس دهي خواهد نمود.

11.٤ در صورتيکه خريدار در استفاده از برخي منابع که قابل اندازه گيري نيستند از حد استاندارد سرويس تجاوز نمايد به تشخيص بخش فني، greathosting حق قطع سرويس تا تعيين تکليف جديد را دارد.
محتوا

12.١ سرويسهاي greathosting مي بايست در جهت مقاصد قانوني استفاده گردد. انتقال، نگهداري يا انتشار هر گونه اطلاعات يا داده که مخالف هر قانون اجرايي باشد يا مستقيما به تخلف از قانون خاصي کمک کند ممنوع است. اين مورد مي تواند شامل موارد زير باشد (البته محدود به موارد زير نيست( • قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپي رايت بدون مجوز • استفاده غير مجاز از علائم و اسامي تجاري ديگران • استفاده غير مجاز از لوگو هاي ديگران • هرگونه تخلف از قانون جرايم رايانه اي ايران • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم يا کشور • انتشار اکاذيب عليه ديگران • کلاه برداري هاي اينترنتي و هرگونه عاملي که موجب فريب بازديدکنندگان شود • سايتهاي فعال در زمينه HYIP ويا داراي سيستم هرمي • فروش يا تبليغ هرگونه کالا يا خدمات غير مجاز طبق قوانين جاري ايران و کشوري که سرورها در آن قرار دارد • سايتهاي مرتبط يا حامي گروههاي شناخته شده تروريست بين المللي • استفاده از سرويس هاي شرکت براي نگهداري، ارسال، نمايش، انتقال، تبليغ يا هر عمل مشابه بر روي داده هاي مرتبط با مسائل جنسي و غير اخلاقي به هر شکل مجاز نمیباشد.

12.٢ مسئوليت محتواي درج شده در سرويس تامين شدۀ خريدار ويا متصل به دامنه خريداري شده از greathosting تماما بر عهده خريدار است . اين مسئوليت شامل موارد تخلف عمد وسهو ويا مواردي که توسط اشخاص ثالث نيز انجام مي پذيرد خواهد بود.

12.٣ در صورت عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جبران کليه خسارات وهزينه هاي مادي ومعنوي کلي وجزئي وارد بر greathosting در پاسخگوئي به مراجع ذيصلاح بر عهده خريدار خواهد بود.

12.٤ greathosting برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرويسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خريدار که محتواي مجرمانه در سرويس خود ويا در سرويس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائي اقدام نمايد.

 

مسئوليت خريدار

١3.١ خريدار موظف است که کليه مواد توافقنامه، ضوابط greathosting و قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت نمايد. درصورت عدم رعايت، greathosting حق قطع سرويس به صورت موقت يا دائم و پيگرد قانوني ودريافت خسارت از خريدار را دارد وخريدار موظف به جبران کليه خسارات وهزينه وارده بر greathosting مي باشد همچنين هيچ وجهي بابت فسخ سرويس ويا ايام باقيمانده سرويس يا خسارت وارده به خريدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

١3.٢ خريداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرويس تهيه شده مي باشند همچنين مي بايست به حقوق ساير خريداران greathosting احترام بگذارند. greathosting حق تعليق يا قطع دائم سرويس خريداران که به صورت خواسته يا ناخواسته موجب اختلال در سرويس ساير خريداران مي گردد را براي خود محفوظ مي دارد. ضمنا خريدار حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهد داشت.

١3.٣ به غير از آن دسته از قوانين که مستقيما به نحوه استفاده از سرويس برمي گردد که با پايان سرويس به پايان مي رسد. بندهاي ديگر قوانين پابرجا بوده وخريدار همواره موظف به رعايت قوانين عمومي وحقوقي greathosting خواهد بود.

١3.٤ کليه مسئوليتهاي عدم استفاده صحيح از سرويس خريداري شده با خريدار مي باشد و greathosting تنها مسئول ارائه سرويس استاندارد و بر اساس تعهدات فني اعلام شده در بسته هاي ميزباني خود مي باشد.
گارانتي و پشتيباني

14.1 greathosting تا جایی که در توان علمی خود دارد آموزشهایی را در بخش آموزش سایت قرار خواهد داد و سعید خواهد کرد موارد علمی فنی و امنیتی را همیشه به کاربران انتقال دهد.

١4.٢ greathosting تنها مسئوليت سرويس دهي در حوزه خريد را دارد. در خصوص اختلالات و موارد ديگر مانند ارتباط اينترنت خريدار وبرنامه نويسي وب ونرم افزارها(در صورتی که شرکت کدنویسی آن را انجام نداده باشد) ومشکل دامنه اي که نزد ديگران ثبت شده است مسئوليتي متوجه شرکت نمي باشد.

١4.٣ ملاک وجود اختلال در سرويس، گزارش واحد فني ويک سايت Tracer معتبر که بايد توسط greathosting تائيد شده باشد، است.

١4.٤ زمان اختلال در سرويس خريدار در صورت درخواست کتبي وي با اعلام مدت اختلال وتائيد واحد فني در صورتي که ميزان تجمعي آن از ابتداي دوره از ٠.٢% کل دوره بيشتر باشد به مدت سرويس افزوده مي گردد . این موارد را از طریق تیکت به بخش فنی اعلام دارید.

١4.٥ ارائه خدمات پشتيباني در greathosting بر مبناي سامانه فروش و پشتیبانی وبه صورت ٢٤ ساعته وهفت روز هفته مي باشد. ضمنا به درخواستهايي که از طريق ايميل، ويا تلفن اعلام گردد پاسخی داده نخواهد شد درخواستهایتان را از طریق فقط سامانه فروش و پشتیبانی و تیکت بیان دارید.

١4.٦ نحوه ارتباط مستند خريدار براي درخواستهاي گارانتي و پشتيباني بايد از طريق سامانه فروش و پشتیبانی باشدکه زمان دقيق ارسال درخواست، زمان دقيق رسيدگي وهويت خريد مشخص باشد.

١4.٧ عدم رضايت از خدمات بخش پشتيباني و فني مي بايست به سرعت (ظرف ٢٤ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکايات از طريق سامانه فروش و پشتیبانی اعلام گردد.

١4.٨ سرويس ها و رويه عمومي greathosting بر اساس استاندارد فني بين المللي و مصالح greathosting تعريف شده و براي خريدار خاص غير قابل تفکيک و تغيير است وخريدار موظف است بررسي لازم خود را قبل از خريد سرويس بعمل آورده باشد.

١4.٩ greathosting مسئوليتي در قبال عدم تطابق سرويس خريداري شده با نياز مشتري ندارد.

١4.١٠ greathosting نسبت به نصب و عملياتي شدن نرم افزارهائي را که مورد تائيد بخش فني نمي باشد مسووليتي ندارد.

١4.١١ ميزان مسئوليت greathosting در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غير مستقيم وارد بر خريدار در استفاده از سرويس و يا اطلاعات خريدار محدود به بند خسارات اين قانون خواهد بود.

١4.١٢ حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ها و درخواست های پشتیبانی ٢٤ ساعت پس از ثبت آن می باشد . درخواست ها و مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری داشته باشد حداکثر طی ٧ روز پاسخ داده خواهند شد.
نسخه پشتيبان (Backup)

١5.١ به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي greathosting نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و greathosting در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

١5.2 greathosting جهت امنيت بيشتر، از کليه فايلهاي خريداران ( به جز سرویس میزبانی فایل) بصورت هفتگی جمعه نسخه پشتيبان تهيه مي کند. این بکاپ های گرفته شده حد اکسر تا چهار هفته قبل موجود میباشد و قابل برگردانی هست.

١5.3 تمام نسخه هاي پشتيبان بر روي محلي خارج از دسترسي خريدار نگهداري مي شود.

١5.4 greathosting تعهدي نسبت به ارائه رايگان داده هاي موجود در آرشيوهاي خود به خريدار ندارد.

١5.5 greathosting هيچگونه مسئوليتي در مورد صحت نسخه پشتيبان و بروز بودن آنها را ندارد.

١5.6 سرویس های میزبانی فایل به علت حجم بالای ارائه شده امکان بک آپ گیری ندارند.
شرايط و قوانين مالي

١6.١ نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومي خريدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پايان مدت سرويس نگهداري نمايد.

١6.٢ خريدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدي ويا در وجه حسابهاي اعلام شده در سامانه فروش و پشتیبانی بپردازد .در شرايطي که greathosting درراستاي مساعدت با خريدار اقدام به پذيرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وي نمايد، با عدم وصول وجه چک، خريدار موظف است در روز سررسيد فورا اقدام به واريز وجه به حسابهاي اعلام شده نمايد و لاشه چک خود را دريافت نمايد در غير اين صورت هزينه تاخير در وصول اسناد ،پيگيري هاي حقوقي ، اياب و ذهاب و ساير موارد نيز بر عهده خريدار خواهد بود ضمنا در اينگونه موارد greathosting حق دارد ضمن تعليق سرويس، فاکتور خريداري که قسمتي از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر greathosting وهزينه سرويس را از آن کسر نمايد.

١6.٣ به دليل محدوديت هاي نگهداري داده هاي حسابداري، فيش بانکي و يا حواله اي که براي افزايش اعتبار و يا پرداخت يک صورت حساب، تنها تا ٦ ماه پس از واريز قابليت استفاده را خواهد داشت.

١6.٤ greathosting، حق تامين و وصول کليه مطالبات و جرائم ، سود تاخيردر پرداخت و ساير هزينه هاي خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويسها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتيکه خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوي greathosting توجه ننمايد حق هر گونه اعتراض بعدي را از خود سلب مي نمايد لازم به ذکر است مدت قطعي سرويس ناشي ازعدم پرداخت مطالبات greathosting به مدت سرويس دهي افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليتهاي ناشي از اين نوع قطع سرويس برعهده خريدار ميباشد.

١6.٥ در صورتيکه greathosting تشخيص دهد هر يک از سرويسها و يا کالاي خريداري شده يک خريدار درزمان تحويل، با حجم بيشتر و يا باامکانات بهتر ويا زمان طولاني تر و يا هر مورد هزينه بر بالاتري از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وي قرار گرفته و يا به هر دليل خريدار به اين حجم بيشتر و يا امکانات بهتر و منابع بيشتر ويا زمان طولاني تر دست پيدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه اي آنرا از خريدار دريافت نمايد؛ پرداخت اين هزينه براي خريدار اجباري مي باشد و greathosting حق استيفا طلب خود را از نحوه دريافت بدهي هاي خريدار خواهد داشت.

١6.٦ greathosting براي گسترش خدمات و افزايش سرويس دهي به خريداران خود در بازه هاي مختلف زماني اقدام به انتشار و توزيع بنهاي خريد مي نمايد. لازم به ذکر است که greathosting در پذيرش و يا عدم پذيرش اين بنها دربازه هاي تخفيف و ايام خاص مختار مي باشد.

١6.٧ براي خريد يک سرويس ميزباني و يا يک بسته نرم افزاري امکان پذيرش بيش از يک بن وجود ندارد.

١6.٨ هيچ يک از کمک هزينه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبديل به ارزش ريالي و کسر از فاکتور نمي باشد.

١6.٩ بازگشت پول : این گارانتی صرفا به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که مشکل اعلام شده توسط ایشان مربوط به سرویس دهنده بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد تعلق خواهد گرفت .

١6.٩.١ کليه سرويس هاي greathosting به استثناي سرويس هاي اعلام شده در زير داراي ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت مي باشند . (محدودیت زمانی گارانتی بازگشت پول وجود نداشته و در طی زمان سرویس دهی موجود و معتبر است ) سرويس هايي که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از: ثبت انواع دامنه و نرم افزار های خریداری شده آی پی های اختصاصی

١6.٩.2 برگشت پول با درخواست کتبي مالک تنها از طريق تیکت اعلام يک شماره کارت توسط خريدار و واريز اينترنتي به آن حساب از طريق سيستم اينترنتي انجام خواهد شد.

١6.١٠ بدهي ها :

١6.١٠.١ greathosting با اعلام و اخطار قبلي در خصوص تسويه بدهي هاي معوق حق قطع سرويسي که خريدار براي آن بدهکار است و يا ساير سرويسها و خريدهاي قبلي خريدار را داشته و مي تواند در صورت تمايل با تملک برخي از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرويس) از ميزان بدهي (اصل بدهي، جرائم و يا خسارات وارده بر شرکت) کسر نمايد
١6.١١ جرائم :
١6.١١.١ greathosting حق دريافت هزينه براي تاخير مشتري در تمديد به موقع سرويسهاي دامنه ميزباني و امثالهم را خواهد داشت.
١6.١١.٢ greathosting حق دريافت هزينه فني جهت رفع مسدودي يک سرويس را خواهد داشت.
١6.١٢ مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده فاکتور و صورت حساب ها نیز ١ ماه از تاریخ صدور خواهد بود .
فورس ماژور

greathosting هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي greathosting تلاش خود را براي کاهش اثرات اين موارد مي نمايد. بروز هر يک از موارد فورس ماژور موجب تخطي خريداران از شرايط خدمات نخواهد شد. تحريم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.
انقضاء و تمديد خدمات

تاريخ تمديد يک سرويس منقضي شده، از زمان تاريخ انقضاء قبلي خواهد بود همچنين greathosting مسئوليتي در قبال نگهداري و ارائه اطلاعات و داده هاي خريدار پس از تاريخ انقضا نخواهد داشت.
پذيرش مواد توافقنامه و ضوابط

با پرداخت مبلغ فاکتور و يا عضويت در سايت greathosting، خريدار مواد توافقنامه و ضوابط شرکت را پذيرفته و نيازي به اخذ امضاء از خريدار وجود ندارد.
قوانین بازار یابان

greathosting این حق را دارد نسبت به میزان سودی که از فروش کل دارد درصد پورسانت بازار یابهارا بالاتر یا پایینتر بیاورد.
بازار یابهای greathosting هیچ گاه نباید سرویس را برای مشتری به صورت غلط تعریف نمایند
بازاریاب خود کمی باید از دانش فنی بیان, فروش و دانش فنی علم الکترونیک را داشته باشد و حداقل برای تست یکی از سرویسها را خریده و استفاده نماید.
رويه حفاظت

greathosting درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصي خريدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ويا استفاده تبليغاتي را ندارد وتنها در صورت دريافت حکم قضائي اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانوني در اختيار مقام قضائي قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دليل قابل رويت بودن براي عموم از اين قاعده مستثني مي باشد.
خسارت و رفع مسئوليت

٢2.١ خدمات greathosting به همان شکلي که هستند ارائه مي شوند و هيچگونه گارانتي صريح و ضمني شامل آنها نمي گردد. ضمنا هيچگونه ضمانتي مانند مطابق نياز خريدار بودن، بي عيب بودن، عدم قطعي، امنيت و … ارائه نمي شود. همه ضمانتهاي کتبي و شفاهي در مورد سرويسهاي greathosting که توسط کارکنان يا نمايندگان و يا سايرين ارائه شوند فاقد اعتبار مي باشند. greathosting هيچگونه خسارتي بابت عملکرد سرويس خود به هر نحو نمي پردازد. greathosting تحت هيچ شرايطي مسئول حوادث احتمالي (مانند از دست رفتن داده ها روي سرور) نخواهد بود.

٢2.٢ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و greathosting هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت.
سایر قوانین

23.١ خريدار موظف است سرويسهايي که نزد greathosting تمديد مي نمايد را از نظر تمديد شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمديد توسط greathosting، حداکثر ٧روزتقويمي پس از زمان انقضا ﺀ مراتب را کتبا به بخش تیکتینگ ارسال نمايد.

23.٢ توافقات خاص تنها به صورت کتبي وبا مهرو امضاﺀ مجاز greathosting معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبي يا شفاهي و يا به هر شکل ديگر از درجه اعتبار ساقط است .

23.٣ خريدار موظف است تحويل ، تطابق واجراي صحيح سرويس خريداري شده را کنترل نمايد.

23.٤ greathosting هيچ مسئوليتي براي بدست آوردن دامنه از دست رفته و يا اطلاعات حذف شده از رو سرورهاي ميزباني پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت.

23.٥ مسئوليت اطلاع از زمان انقضا سرويس وکنترل آنها بر عهده خريدار مي باشد ليکن greathosting، انقضاء سرويسهاي خريدار را از …. ماه قبل از طريق پست الکترونيک به وي يادآوري مي نمايد و عدم دسترسي خريدار به پست الکترونيکي خود، مسئوليتي را براي greathosting ايجاد نخواهد کرد.

23.٦ وضعيت اعتبار، فهرست سرويسها و پرداختهاي خريدار در حساب کاربري وي در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وي مي تواند براي آگاهي از وضعيت عملکرد خود از طريق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نمايد.

23.٧ مدت زمان قطع سرويس ناشي از عدم پرداخت مطالبات greathosting، بررسي جرائم واعمال تشخيص کارشناسي به مدت زمان سرويس دهي افزوده نمي گردد.

23.٨ امکان دريافت هرگونه سرويس هديه و يا کمک هزينه هاي پيش بيني شده در برخي از سرويسها تنها در هنگام خريد بسته وجود دارد و طي مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزينه آن به حساب کاربري خريدار واريز نمي شود.
مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد تیکت greathosting اقدام نموده و رسيد کتبي دريافت نمايد. تا موضوع مورد رسيدگي واقع گردد در صورت عدم حصول نتيجه پس از ١٥روزکاري، خريدار مي تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند .

سلب اختيار

عدم اجراي بخشي از ضوابط و مواد توافقنامه greathosting نسبت به خريدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي مواد توافقنامه از greathosting نمي باشد
با سپاس فراوان که شما هم به خانواده greathosting میپیوندید، امیدواریم با قوانین مربوطه همکاریه دلنشینتر و دوستی پایدارتری را رقم بزنیم. شما نیز با انتقادات و نظراتتان ما را در پیشرفت خدمات سهیم بدانید.

© 2014 Alaska Hosting. All rights reserved.